Swift

Blue Lagoon

 Jeśli bacznie obserwujecie moje konto na Instagramie, wiecie, że w tamtym tygodniu przejąłem na tydzień  konto marki Caterpillar. Moim zadaniem było zaprezentowanie butów, w jednym z 4 nowych kolorów. Mój wybór padł na błękit! Poza świeżą i młodzieżową kolorystyką butów, lubię je za na prawdę solidne wykonanie!
Do zestawu dobrałem błękitną bomberkę od Vandis by Michał Zieliński, która idealnie komponuje się z kolorem butów!
Do tego dobrałem t-shirt adidas Originals oraz woskowane spodnie marki MALE-ME.

Zdjęcia stworzyłem we współpracy z niezastąpionym Łukaszem Jurewiczem Photography.









You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. Extra stylówka. Wszystko świetnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka, sama chętnie bym taką nosiła :D Metaliczny trend kompletnie zawładnął moim sercem

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images